06 Julai 2014

Shaklee : Promosi Julai 2014


Assalamualaikum..

Mesti pelikkan kenapa tetiba entry saya pasal Shaklee kan. Mesti ada yang akan cakap 'ala.. boring la promote barang la plak..'. Saya tak paksa pun baca entry ni. saya cuma nak share pada yang nak tahu mengenai produk Shaklee. Almaklumlah sekarang ni saya pengguna setia Shaklee. Saya suka dengan produk ni, jadi tak salah kot saya nak share dengan pembaca semua. :)

Untuk promosi bulan ini ada produk Vivix. Vivix ni best sangat kalau kita tahu khasiatnya. Antaranya :
1. Membantu mengelakkan kanser
2. Mengurangkan risiko penyakit jantung
3. Mengurangkan kompilasi kencing manis.
4 dll.

Jadi, kepada yang beminat nak mengetahui lebih lanjut tentang Vivix @ produk Shaklee yang lain, boleh je WhatsApp saya.


hazira 0139824427
#sayajualshaklee



Tiada ulasan:

Catat Ulasan