02 April 2010

surprise! ~TQ guys..

terima kasih di ucapkan kepada semua yang mengingati tarikh lahir saya. yang memberi ucapan dan yang belanja makan, terima kasih tak terhingga. :) (ceh! ayat skema tuh!..) saya dah 24 tahun rupanya. aha! tapi rasa macam 18 tahun lagi la. :p .. sebabnya, saya belum kahwin dan masih enjoy hidup membujang.. gile punya statement.. tapi sampai bila yek.. huhu.. mummy, bagi saya 2tahun lagi dan lepas tu, saya akan kahwin! ahah!!! :)

dah 24 tahun tahun beb! kejap je tuh.. erm..tahun ni, saya mahu tingkatkan lagi kualiti hidup. mahu bersukan lebih sket.. sket je.. iyelah, sebelum ni, langsung tak bersukan.. ahha.. rajinkan saya. :) makan makanan berkhasiat. ye, saya memang makan banyak tapi tak naik-naik juga berat badan. huhu.. saya nak start kumpul aset-aset yang boleh dikumpul.. macam tv plasma ke. haha.. berangan tuh! tapi tak mustahil kan.. dan lastly, nak dapatkan kerja yang lebih hebat! chaiyok! chaiyok! hazira!!

rabu (31032010) bertempat di McD Hiliran, saya bersama teman sepejabat: sha, ida dan ammar telah makan-makan di sana meraikan hari jadi saya. terima kasih semua ye. dah lame tak sambut hari jadi ni.. last skali pun masa 21 tahun, di Dungun..





*lepas ni turn sape lak ye? ammar ke sha?

nanti kita makan-makan lagi ye..
saya suka makan. haha..

again, thanks guys..

***

al-fatihah buat allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri a.k.a Din Beramboi
yang disahkan meninggal dunia sekitar pukul 12.35 pagi, 2 April 2010 di Hospital Selayang.

Lepas ni pasti pagi-pagi saya tak seceria sebelum ni yang selalu mendengar celoteh allahyarham di radio ERA. :(

***

love,
hazira

xoxo

2 ulasan:

  1. Helo tuan rumah,ape khabar ? just want to say ni nice blog 4 u ar,ape2pun sila klik sini kalau nak info yg best http://merdayka.blogspot.com ,ok babai

    BalasPadam