29 September 2011

Assalamualaikum.. i'm back!

keadaan kembali kepada sediakala sekarang setelah 'berperang' dengan beberapa perkara sebelum ini. 15 September 2011, saya letak jawatan sebagai pembantu peribadi. tugas yang saya gemari tapi bila berhadapan beberapa situasi yang tak menyenangkan dan yang boleh menambahkan masalah jika saya terus bertahan, saya dengan berat hati meletak jawatan. sekarang, Alhamdulillah. hati saya sungguh lapang dan saya tidak menyesal melepaskan jawatan ini. lebih-lebih lagi bila saya terus mendapat sokongan dari keluarga dan Mr.Bee yang begitu memahami keadaan saya. Terima Kasih.

Dan sekang saya akan bermula dari titik pertama kembali, mencari kerja.. :) kadang-kadang tertekan tapi saya kuatkan semangat. saya tanamkan dalam fikiran, 'tak selalunya kita di atas, kadang-kadang bila kita jatuh tersungkur dari landasan, bukan bermakna ianya sudah berakhir tapi adalah titik dimana kita perlu menilai apa yang telah kita lakukan sebelum ini dan sebagai titik permulaan untuk kita terus berusaha mendaki balik ke atas tanpa kesilapan yang sama.'
Terima kasih Ya Allah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan