09 Oktober 2011

Majlis Perkahwinan Amalina & Aiman

Assalamualaikum..

lambat post entry ni bukan apa sebab lupa save photo majlis ni dalam folder apa. cari punya cari baru jumpa. hee.. majlis ni berlangsung bulan lepas dah. noor amalina a.k.a deqna ialah sepupu saya. antara sepupu yang rapat juga la. membesar sama-sama. umur kami pun sebaya. tapi jodoh dia sampai dulu, tinggalah saya yang masih membujang. huhu..

malas nak post panjang-panjang, saya upload sedikit photo majlis, sikit je. hehe..

Majlis perkahwinan antara
Noor Amalina & Noor Aiman

Majlis akad nikah 09092011: Putih & Biru

  
 Para pengiring
Kaklong, Kak Nor, Deqna, Daya dan saya

 Majlis persandingan 10092011 : Gold & Krim
Saya menjadi pengapit pengantin. :)

Majlis bertandang 17092011 : merah & kuning
Lokasi : Kompleks Muhibah, Batu Caves

Di doakan pasangan akan terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan di murahkan rezeki.
:)

 xoxo
hazirahanum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan