27 Jun 2013

Open Water Diver - PADI

Assamualaikum..

Hi sayang semua..

Seminggu kot tinggalkan blog tanpa entry baru. Almaklumlah, sekarang di department baru. Banyak belajar benda baru + busy with personal life. hihi.. Okey, dalam entry sebelum ni saya dah maklumkan tentang berita baik kan.. so.. hal bonus tu memang berita baik sangat-sangatlah. Syukur Alhamdulillah, memang rezeki lebih untuk bulan ini. Tapi bila dah ada rezeki lebih tu kan, ada je kemahuan yang perlu di tunaikan. huhu... Tapi keperluan mesti diutamakan.. :) 

Bonus pertama ni saya dapat belikan hadiah untuk mummy and daddy. Saya belikan Jam Seiko automated, saya belikan jam ni sebab keperluan untuk mereka & suka jam ni sebab tak perlu susah-susah nak tukar bateri nanti. Then saya bawa family makan - makan. Untuk anak buah seramai 6 orang tu belum belikan apa-apa lagi. Tak fikir lagi. Untuk diri sendiri pula, erm.. memang banyak la.. Paling 'besar' ialah diving course. 

Sebut berkenaan diving course ni, ni salah satu impian saya sejak sekian lama lagi. Cuma sekarang baru dapat ditunai tak lama lagi. Sebabnya sebelum ni tak ada 'geng' yang sekepala dan kewangan yang belum mencukupi. Alhamdulillah... Diving course akan ambil di Laguna Beach Resort, Redang. Selama 3 hari 2 malam... weeee.. tak sabar tak sabar..


Errr.... tetiba plak banyak kerja.. nanti sambung balik.

xoxo

hhm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan