10 Januari 2009

NEW WALLPAPER!



Bile 3 hari tak der class, bosan plak dibuatnye. tapi, kalu ade class, bersungut plak.. tiga hari tak der class, kejenye makan, tgk tv, tido.. itu la yang diulang2.. disebabkan kebosanan di tahap melampau, aku lakukan kerja yang jarang2 mungkin tak prnah dibuat orang, membalut laptop! yang tak penah dengar mungkin pelik. ala.. laptop wallpaper, skrg ni berlambak jual di kedai2 komputer. tapi aku cume perlukan:
  • wrapping paper
  • plastic cover
  • double tape
Dengan harga yang jaul lebih murah! tak percaya? boleh tgk gambar2 yang aku upload ni. semalam, aku berjaya siapkan tiga bijik laptop housemateku.. hasilnya, korang tengaok la sendiri.. kelebihannya, kite boleh tukar wallpaper tu bile kite dah rase bosan hanya dengan modal RM5!! laptop aku sendiri sudah tiga kali bertukar wajah. terbaru, celoreng askar yang c+o+l+o+r+f+u+l!!..


Aku ade sediakan perkhidmatan menarik ni dengan hanya RM5 untuk 1 laptop. korang perlu sediakan wrapping paper je.. daa~


xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan