08 Januari 2009

HANGOUT with HiBARI 4!

Semalam aku, Lynda, Eja, Raudah dan kak madi hangout di mesramall.. erm, kat mane lagi student2 seperti aku yang study di dungun ni nak lepak. Kalau tak pantai, kedai makan je tempat lepak kitorang, sampaikan abang pelayan tu dah kenal muka ni. Mesramall la tempat yang paling dekat and happening sket. (erm.. happening ker? Weekend, maybe..) tapi nak tunggu wayang dan boling buke kat situ, rasanya sempat aku grade dulu. pukul 2.30ptg bertolak dari rumah, sampai dalam 40minit kemudian. tak la jauh sangat.


Alamak! muka Raudah nampak separuh je.. sorry.
Eja yang beriya-iya nak pergi sana, nak shopping high heel katanya. Aku mengikut je. (thanks eja, belanja minyak keta). Dia la yang paling sakan shopping, tiga pasang skali borong. Kak madi pun boleh tahan. Aku cuma beli novel : Singletini. novel setebal 309 muka surat ni hasil karya Amanda Trimble. Memang niat nak beli novel, tapi tak terfikir pun nak beli novel tu. Tapi sebab nampak menarik so aku beli dan tak mahal pun.Aku akan sedaya upaya habiskan sebelum aku grade!

The novel

Di food court
Penat shopping, kitorang makan2 di food court. Boleh tahan juga harga makanan kat situ. Fuhh!.. Erm.. da ngantuk. Nanti aku ada masa aku akan update blog ku ini. Daa~

xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan