16 April 2009

MY COUSIN'S WEDDING!

Majlis perkahwinan Adlina dan Pok'ku


kat sini aku nak coretkan sikit tentang majlis perkahwinan sepupuku, adlina dan kekasih hatinya yang dah jadi suami, pok'ku (aku pun tak tahu name sebenarnya.. "_" ). sebenarnya majlis ni dah sebulan berlalu tapi disebabkan 'terlewat' mendapat gambar2 kahwin diorg, so terlewat la aku post kan entry ni.. aku tak dapat hadiri majlis ni, atas sebab2 yang tak dapat dielakkan ( ader quiz la, test la, mcm2 hal la berlaku..), jadi aku cume dapat menatap gambar2 majlis tu je. sedih jugak.huhu... sorry ye kak na!

okey la, kt sini aku ade upload beberapa gambar majlis tersebut yang dah aku edit. harap sgt2 comment dari pakar photography exspecially, en. apex yang aku amat kagumi hasil kerja kreatifnya. :-)





selamat pengantin lama buat sepupuku, adlina mustaffa. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..

xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan