23 April 2011

Semalam Punya Cerita! :P

Assalamualaikum..

hi! hi! hi! gaya orang bosan di rumah tak tahu nak buat apa nak tengok tv tak de mood nak kemas rumah malas... huhu.. okey ini semalam punya cerita. :P

Pagi - dah settle kemas bilik! tettt! bilik je. tempat lain-lain, sambung esok! haha.. hari ni tukar cadar. 
Petang - menonton dvd Khurafat. huhu.. kesian saya, baru dapat nonton filem tu. erm.. sebab tengok waktu siang, jadi tak takut sangat. hahaha.. saya bagi 6/10.. ok? sambil nonton tu, mulut saya tak berhenti mengunyah kerepek keluaran Agro Mas -  Cip Ubi Kayu perisa Kayu. best la, kita kan mesti support produk local. but honesty memang best. korang mesti try rasa, ok. :) (tolong promote sket produk local kita... )


Habis nonton Khurafat, sya tak tahu nak buat apa, nak tidur dah petang sangat tak elok untuk otak. so, saya lakukan sesuatu yang dah lama saya nak buat tapi asyik tertangguh je. petang samalam akirnya saya berjaya 'kerjakan' kain 'felt' yang saya dah beli hampir setahun lalu. sekarang baru ada masa + mood nak buat. hehe.. so, inilah hasik kerja saya yang pertama - tadaaa~  jahitan kurang kemas tapi okey lah kan, for the first time. :) saya bangga dengan diri saya, akhirnya berjaya siapkan hp cover dengan penuh kesabaran. che che che.. hehe..

Malam  - patutnya saya layan blog + baca novel P/S:I LOVE U tapi tukar aktiviti menonton tv. semalam tv3 tayangkan filem Jackie Chan AROUND THE WORLD IN 80 DAYS. saya peminat Jackie Chan, so layan la filem ni sampai habis. ini dah kali ke berapa saya menonton pun dah tak ingat tapi tak pernah bosan. hebatkan dia. :)


sekian, laporan untuk hari ini. :P


xoxo

HHM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan