18 Ogos 2009

PD + UKM's convocation + dating!

hi everyone!
fuh! penat! there is a lot of things that happen to me lately. tired, but i'm happy! :-) entry kali ni dipadatkan dari tiga kisah yang berlaku sepanjang 2 minggu ini.

kisah pertama: me as a baby sitter!

4 August 2009 to 13 August 2009. Selama dua minggu saya temankan my sister in law, kak zana go to her course at Quality Hotel (near SOGO) and Avillion (at PD). menjaga si comel Dania dan abangnya Daniel sungguh mencabar. this is my first time be a baby sister for a long time. saya sendiri pun macam tak percaya, tapi saya berjaya lakukan. people who are close with me may know that i have no chemistry with kids, but this time i can proof myself that i can do it. :-)

Kisah dua : my cousin's convocation!

Ahad, 16 August 2009. saya buat kali pertamanya menjejakkan kaki ke UKM Bangi. tapi bukan sebagai pelajar tapi sebagai tetamu yang meraikan pelajar UKM yang telah tamat pengajian. TAHNIAH! my cousin, Alin have completed her study in degree of civil engineering and structure. now, she continue her study in master.. i'm very proud of you my dear!

Kisat tiga : DATING! :-)

Sabtu, 8 August 2009. go to Pavillion with wanj. hangout at J.CO eating our favorite, donuts! this is first time we bought donuts from J.CO. erm... delicious but i think i like Big Apple more than Dunkin Donuts and J.CO.. jgn marah!! hihi..

Ahad, 16 August 2009. balik dari konvokesyen Alin, saya terus keluar bersama gula-gula hati, wanj. rindu! we just go to jusco balakong for window shoping and have a dinner at pizza hut. thanks, syg. you know my favorite. :-)

donuts from J.CO

p/s: dah 2 minggu batuk2 tapi masih tak baik2. semalam pergi klinik kesihatan putrajaya. alhamdulillah, paru2 tak ada masalah. yang penting makan ubat dan banyakkan minum air suam! huhu..

xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan