17 Disember 2008

ORANGE vs LIMAU.. ~SUKA @ TAK SUKA?

Orange oh orange.. erm.. kecur liur kalau lihat orange yang betul-betul segar. Saper tak tahan. huhu.. Dari buah orange, macam-macam produk diorang dapat hasilkan. Kek orange, jem orange, air fresh orange, gula-gula orange dan banyak lagi. Dalam semua produk tu, aku cuma suka air limau (limau nipis dan kasturi..) oh! skali minum pasti nak lagi. Yang lain tu aku tak suka. aku rase pelik bile makan kek dan jem perisa orange, ntah kenapa aku sendiri tak tahu. Dan.. aku suka buah orange, tak kisah la jenis ape pun, asalkan kurang masam.
Aku tAK suKA:
~ kek orange
~ jem orange
~ gula-gula orange
~ jeruk orange
~ nasi orange (ade ker? macam nasi tomato kot.. huhu..)
Aku SUka:
~ buah orange (kurang masam yer..)
~ air limau (suka-suka!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan