21 November 2009

tengkujuh datang lagi :)

hari-hari hujan. kalau tidur waktu macam ni memang syok! dah 2-3 hari hujan tak berenti. matahari pun asyik menyorok di balik awan je, malu kot. siang malam, sama je. gelap. nak drive pun kene slow-slow. tapi nasib baik la air tak naik kat rumah.

tahun ni, nampak macam nak banjir besar di terengganu tapi doa-doa tak la terlalu teruk. sebenarnya rindu juga suasana macam ni. dah lama tak hujan tak henti-henti. best, sejuk. hehe.. hujan macam ni tak bahaya sangat sebab tak ada kilat. kalau hujan kilat, alamatnya bergelaplah saya. rumah ni terlalu sensitif dengan kilat. asyik-asyik black out.

tapi bila dah black out tu, romantik pula duduk dalam gelap yang diterangi cahaya lilin. nyaman je. hehe..

ntah apalah yang saya merepek kali ni. hehe.. yang pasti sekarang ni memang hujan tak berenti dari pagi tadi. dan saya penat sangat dengan kerja di office. esok lagilah penat. huhu.. walau apa pun, saya gembira dengan keadaan sekarang. tak stress! itu yang penting. yeay!

p/s: minggu ni ada interview. tawaran gaji pun menarik! doakan saya berjaya ye. :)

see you next entry, friends!
thanks for drop by at my blog!
love u. muah!!

xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan